Elke donderdagmiddag van 15.00 - 17.00 uur zijn aangesloten ASP-advocaten bereikbaar voor onze leden.
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de vele vragen waar u voor kunt komen te staan, als u uw schade wilt verhalen op de veroorzaker van uw ongeval.
Het is belangrijk dat u niet met vragen blijft zitten
Voor een deskundig en vrijblijvend advies over uw letselschadetraject kunt u als lid van de Whiplash Stichting bellen met de helpdesk letselschade van de Whiplash Stichting Nederland en ASP. Advocaten van de ASP, die alleen voor slachtoffers werken, zijn wekelijks 2 uur bereikbaar om met u mee te denken over de zaken waar u tegenaan loopt in het toch vaak complexe letselschadetraject.
Heeft u vragen? Bel de helpdesk letselschade! Via het secretariaat of via de telefoon en e-mail hulpdienst kunt u als lid vragen om het telefoonnummer van de ASP-advocaat die bereikbaar is op donderdagmiddag van 15.00 - 17.00 uur met uitzondering van feestdagen en kerstvakantie.
Heeft u vragen over whiplash of over het lidmaatschap, neem dan contact met ons op.
Leden ontvangen waardevolle informatie en ondersteuning. En kunnen gebruikmaken van de ledenvoordelen.
Als vrijwilliger hoeft u zelf niet per se een whiplash te hebben. Iedereen die kennis en ervaring wil inbrengen is welkom.
Draagt u de Whiplash Stichting een warm hart toe? Steun ons dan via een donatie, de Vriendenloterij of met een gebruikte cartridge.