Helpdesk letselschade

 

 Elke donderdagmiddag van 15.00 - 17.00 uur  zijn aangesloten ASP-advocaten bereikbaar voor onze leden.

 
  • Hoe wordt de aansprakelijkheid vastgesteld en hoe lang duurt dat?
  • Heb ik een advocaat nodig en kan ik dat wel betalen?
  • Mijn belangenbehartiger wil akkoord gaan met een voorgestelde expertise door de verzekeraar, maar ik heb zelf twijfels. Wat moet ik doen?
  • Ik hoor maar niets van mijn advocaat: is dat normaal?
  • De verzekering doet mij een afrondingsvoorstel, maar ik vraag me af of het wel een reëel voorstel is.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de vele vragen waar u voor kunt komen te staan, als u uw schade wilt verhalen op de veroorzaker van uw ongeval.

Het is belangrijk dat u niet met vragen blijft zitten 

Voor een deskundig en vrijblijvend advies over uw letselschadetraject kunt u als lid van de Whiplash Stichting bellen met de helpdesk letselschade van de Whiplash Stichting Nederland en ASP. Advocaten van de ASP, die alleen voor slachtoffers werken, zijn wekelijks 2 uur bereikbaar om met u mee te denken over de zaken waar u tegenaan loopt in het toch vaak complexe letselschadetraject.

Heeft u vragen? Bel de helpdesk letselschade! Via het secretariaat of via de telefoon en e-mail hulpdienst kunt u als lid vragen om het telefoonnummer van de ASP-advocaat die bereikbaar is op donderdagmiddag van 15.00 - 17.00 uur met uitzondering van feestdagen en kerstvakantie.

 
 

Vraag het ons

Heeft u vragen over whiplash of over het lidmaatschap, neem dan contact met ons op.  

Contact opnemen

 
 

Word lid

Leden ontvangen waardevolle informatie en ondersteuning. En kunnen gebruikmaken van de ledenvoordelen. 

Lees meer

Word vrijwilliger

Als vrijwilliger hoeft u zelf niet per se een whiplash te hebben. Iedereen die kennis en ervaring wil inbrengen is welkom. 

Lees meer

Steun ons

Draagt u de Whiplash Stichting een warm hart toe? Steun ons dan via een donatie, de Vriendenloterij of met een gebruikte cartridge.

Lees meer